Κυριακή, 18 Νοεμβρίου 2018

Δευτέρα 5 Μαρτίου: The Conference Αμφιθέατρο OTEAcademy Τρίτη 6 Μαρτίου: The Workshops OTEAcademy

Οι προϊοντικές αξιολογήσεις ως διέξοδος από τη «χαμηλότερη τιμή»

Marketing Week Online | 9 Μαρτίου 2018 | 15:16 Γράφει το MarketingWeek   Online Team Topics: Conferences,e-commerce,Sites / Portals

Στο πλαίσιο του πρόσφατου eCommerce Conference ’18, παρουσιάστηκε το zevioo, η νέα υπηρεσία συλλογής και εκμετάλλευσης αξιολογήσεων του zampple. Βασικό take-out της παρουσίασης ήταν ότι οι προϊοντικές αξιολογήσεις δημιουργούν ένα νέο πλαίσιο, όπου οι αγοραστές διαχωρίζουν την αξία (value for money) από την τιμή και δεν παρασύρονται από το φθηνότερο.

Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα, την αποκόμιση μίας συνολικά καλύτερης εμπειρίας που μεταφράζεται σε αυξημένο, έως και 31%, spending. Το zevioo παρέχει αυθεντικό και συνεχώς ανανεώσιμο περιεχόμενο (User Generated Content), βελτιώνοντας έτσι και το ranking των e-shops στις μηχανές αναζήτησης, έως και 25% (SEO). Επιπλέον, εφαρμόζοντας πελατοκεντρικές τεχνολογίες και διαδικασίες έχει πετύχει ένα από τα καλύτερα response rates παγκοσμίως. Σύντομα, η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη και για τα brands.

  • ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
  • ΧΡΥΣΟΣ ΧΟΡΗΓΟΣ
ACS
  • ΧΟΡΗΓΟI
  • ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΑΣ
  • ΧΟΡΗΓΟΣ CATERING
  • CONFERENCE EXPERIENCE SPONSOR